Topbanner

Reklambanners förhandsgranskas inte på något vis av bloggen och kvalitén på det som marknadsförs är milt sagt varierande. Vid börsintroduktioner rekommenderar jag alla läsare att titta på min checklista för att utvärdera sådana erbjudanden (länk).

måndag 1 juni 2015

Inköp eWork

Jag har köpt eWork aktier för 52,5kr styck. Köpet genomfördes redan den 29:e April men det har funnits så mycket annat att skriva om och jobb att utföra så det blir ingen djupare analys av köpet.

Kort och gott så har både 2014 och Q1 2015 visat på att man inte har kört fast i det lågpristräsk jag oroade mig för och till nuvarande tillväxt och direktavkastning är det svårt att tacka nej till bolaget. För den som vill läsa mer rekommenderar jag att söka på "Aktieingenjören eWork" för att hitta tidigare inlägg där jag bland annat gjort ett besök hos eWork i Stockholm. Min första analys av bolaget hittar du här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar